3 Mayıs 2013 Cuma

Criminal 2. Bölüm


  Neredeyse bir hafta geçmişti ve hiçbir haber yoktu.Belki bir haber gelmiştir diye Ae Cha sürekli Bay Jin’in arkasından gizlice dolaşıp , konuştuklarını dinliyordu.
   Yine eli boş bir şekilde Bay Jin’in çalışma odasının kapısından dönerken telefonuna mesaj geldiğini belli eden sesi duydu.Odasına girip telefonunu çıkardı.Mesaj bilmediği bir numaradandı.
“Artık benim ne kadar adi bir adam olduğumu biliyorsun fakat sana her zaman içimden geldiği davrandım.Eğer kabul edersen seni son bir kez görmek istiyorum.Gece 12’de bir ay önce ayağını incittiğin parkta seni bekliyorum. J.H”
   Ae Cha gece 12’ye doğru dadısına bir not bırakarak sevdiği adamı görmek için gitti.
        [Jung Hee]
   Evet biliyorum.Ben adi bir adamın tekiyim ama istemeyerekte olsa dolandırdığım adamın kızına aşık oldum.şimdi onu son bir kez görmek için neredeyse iğnenin ucu kadar bir umutla bekliyorum.
      12:17
   Saat 12yi geçti ve Ae Cha hala gelmedi.Tabi ki gelmez.Benim gibi bir dolandırıcı için neden gelsin.Gelse gelse anca polis gelir.Gitme vakti geldi.
   Tam saklandığım gölgeden çıkıp gidiyordum ki arkamdan birinin JUNG HEE diye bağırdığını duydum.Ae Cha.
   Ae Cha koşarak bana doğru geliyordu.Aramızda bir metre kadar mesafe kala durup soluklanmaya başladı.Nefesini düzene soktuğunda başını kaldırıp o çok sevdiğim gülümsemesini sundu bana.Ne diyeceğimi gerçekten bilemiyordum.
“Ae Cha”
“Jung Hee” Aynı anda birbirimize seslenmiştik.Susup ne diyeceğini beklemeye başladım ama hiçbir şey demiyordu.Onun yerine aramızdaki mesafeyi kapatıp bana sarıldı.Ne yapmalıydım şimdi?
   “Ae Cha” diyerek omuzlarından tutup onu biraz uzaklaştırdım kendimden.Gözlerine baktığımda hala tüm içtenliğiyle gülümsüyordu.Nasıl benden nefret etmiyordu?
“Jun Hee”diye tekrarladı yine.
“Benim adım Jung Hee değil. Adım Dong-Yul.” dedim.Omuzlarını silkip;
“Umurumda değil.Sonuçta sen…”cümlesinin devamını getirememişti.
“Sonuçta ben dolandırıcı,adi bir pisliğim.”diyerek kendim getirdim cümlenin sonunu.Hemen başını itiraz edercesine salladı.
“Hayır.Senin bir dolandırıcı olman umurumda değil.Jung… Iıı… Dong-Yul ben… ben sana aşık oldum.”Gerçekten doğru muydu bu duyduklarım
      [Yazarın Ağzından]
   Dong-Yul duyduğu sözler karşısında hem çok şaşırmış hem de çok mutlu olmuştu.Çünkü o da Ae Cha’ya aşıktı.
    Yul Ae Cha’yı kendisine çekip dudaklarını küçücük, masum bir öpücük kondurup sıkıca sarıldı ve şu sözleri fısıldadı;
“Seni seviyorum.”
     2 Yıl Sonra…
   [Ae Cha]
  Hiç zaman kaybetmeden Yul ile yasadışı yollardan Türkiye’ye kaçtık. Kendimize mütevazi bir hayat kurduk ve hemen evlendik.Şimdi 3 aylık hamileyim.Türkler bizi son derece sıcak karşıladı.Zaten yarı Türk olduğum için uyum sağlamam zor olmadı.
   Babam olacak o adam artık bizi aramayı bıraktı. Bayan Hwa’da geçen sene geçirdiği kalp krizinde hayata veda etmiş. Bu yüzden kendimi gerçekten çok suçlu hissediyorum.Ama eminim ki şu andan Bayan Hwa ve annem beni izliyorlar.Dadıma,kaçarken yazdığım notu öğrenmek ister misiniz?
“Dadı. Seni yalnız bırakacağım için çok üzgünüm ama sebeplerim var.Bu evde beni tutan tek sen ve annemin hatıraları vardı.Bay Jin’in aslında babam olmadığını;babamı annemi elde etmek için öldüren amcam olduğunu biliyorum.Annemin üzüntüden hayata veda ettiğini biliyorum.Tekrardan senden tüm kalbimle özür diliyorum dadıcım ama ben bir suçluya aşık oldum.Hayatımı onunla geçirmek istiyorum .Koca bir yalanın içinde değil.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder